domingo, 17 de abril de 2011

SESSIÓ 3: ACORDS DEL PLA D’AUTONOMIA DE CENTRE DEL CURS ANTERIOR

Data i temporització: Dia 16 i 18 de març. 4 hores.
Lloc: Despatx de direcció.
Participants: Mario González Jorge (director i tutor de pràctiques) i Noèlia Zaragozà Matamoros (jo mateixa).

Objectius:
- Analitzar el Pla d’Autonomia de Centre (PAC) des dels seus inicis fins a l’actualitat.

Desenvolupament:
Fem dos reunions per a parlar d’alguns documents del PAC (mapa estratègic) i analitzar els objectius, estratègies i activitats als que es van arribar al curs anterior.  
En aquesta ocasió també en recullo les dades més rellevants.

Recursos:
Documents del Pla d’Autonomia de Centre (PAC).

Avaluació:
Tinc presents els indicadors de recursos (documents consultats i qualitat de la informació).
Aquests indicadors m’han permès realitzar la sessió de forma estructurada.

Ha estat una sessió on hem pogut recordar la tasca feta al curs anterior pel que respecta a l’inici del Pla d’Autonomia de Centre (PAC).

Tinc la sensació de que ha estat una tasca que m’ha permès donar més forma a la pròpia proposta d’intervenció psicopedagògica. El fet de recordar i concretar els acords arribats al curs anterior em permet tenir una visió més precisa del desenvolupament de la intervenció a dur a terme.

Per tant, una conseqüència dels acords als que es va arribar al curs anterior és que aquests acords em permeten enfocar la meva proposta d’intervenció de forma més clara i aquesta, a més, es comença a definir.

Destacar que hi ha un compliment dels acords anteriors.

Al llarg de la fase he fet una fase d’observació i de recull de dades tal i com vam treballar a àrees com és la d’Anàlisi de Casos.

Observacions:
Tampoc m’he trobat amb cap mena de dificultat per a consultar la informació perquè tal i com he esmentat a l’escola tenen els documents del Pla d’Autonomia de Centre (PAC) recollits en carpetes i molt ben ordenats i organitzats.

No hay comentarios:

Publicar un comentario