lunes, 18 de abril de 2011

PLA DE TREBALL DE LA FASE 2

FASE 2 (Negociació): Reunions amb l’equip docent de 5è. Concreció de pautes metodològiques i organitzatives per a treballar de forma inclusiva.
DATA: Del 17 de març al 7 d’abril                                                           
HORES: 9                                         
Objectius:
-          Explicar la pròpia intervenció psicopedagògica a l’equip docent de 5è de primària.
-          Acordar la metodologia/es inclusives a treballar i la fitxa del Pla d’Autonomia de Centre (PAC) per a recollir-ho.
-          Establir pautes adequades per a potenciar l’ús de la metodologia/es inclusives.
Destinataris/Àrees:
-          Noèlia Zaragozà Matamoros
-          Mario González Jorge (director i tutor extern)
-          Mestra d’Educació Especial i pedagoga
-          Equip docent (tutora de 5è i especialistes)
ACTIVITATS I CONTINGUTS
-          Primera reunió amb l’equip docent de 5è de primària.
-          Explicació als docents de la pròpia intervenció psicopedagògica a desenvolupar.
-          Acord de la metodologia/es de treball inclusiu a fer servir.
-          Tria de la fitxa del Pla d’Autonomia de Centre (PAC) més adequada per recollir-hi la proposta a desenvolupar.
-          Segona reunió amb l’equip docent de 5è de primària.
-          Establiment de pautes metodològiques i organitzatives per a treballar de forma inclusiva i cooperativa segons la metodologia/es escollides.
-          Compleció de la fitxa del Pla d’Autonomia de Centre (PAC).
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
-          Pla d’Autonomia de Centre (PAC)
-          Fitxa del Pla d’Autonomia de Centre (PAC)
INDICADORS D’AVALUACIÓ
-          Reunions de coordinació
-          Acords arribats a les reunions
-          Valoració del tutor de centre

No hay comentarios:

Publicar un comentario