FASE 2 (Negociació): Reunions amb l’equip docent de 5è. Concreció de pautes metodològiques i organitzatives per a treballar de forma inclusiva. DATA: Del 17 de març al 7 d’abril HORES: 9 |
Objectius: - Explicar la pròpia intervenció psicopedagògica a l’equip docent de 5è de primària. - Acordar la metodologia/es inclusives a treballar i la fitxa del Pla d’Autonomia de Centre (PAC) per a recollir-ho. - Establir pautes adequades per a potenciar l’ús de la metodologia/es inclusives. Destinataris/Àrees: - Noèlia Zaragozà Matamoros - Mario González Jorge (director i tutor extern) - Mestra d’Educació Especial i pedagoga - Equip docent (tutora de 5è i especialistes) |
ACTIVITATS I CONTINGUTS |
- Primera reunió amb l’equip docent de 5è de primària. - Explicació als docents de la pròpia intervenció psicopedagògica a desenvolupar. - Acord de la metodologia/es de treball inclusiu a fer servir. - Tria de la fitxa del Pla d’Autonomia de Centre (PAC) més adequada per recollir-hi la proposta a desenvolupar. - Segona reunió amb l’equip docent de 5è de primària. - Establiment de pautes metodològiques i organitzatives per a treballar de forma inclusiva i cooperativa segons la metodologia/es escollides. - Compleció de la fitxa del Pla d’Autonomia de Centre (PAC). |
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES |
- Pla d’Autonomia de Centre (PAC) - Fitxa del Pla d’Autonomia de Centre (PAC) |
INDICADORS D’AVALUACIÓ |
- Reunions de coordinació - Acords arribats a les reunions - Valoració del tutor de centre |
lunes, 18 de abril de 2011
PLA DE TREBALL DE LA FASE 2
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario