- Articles
Diez, J., Rué, L., Garcia, P., Brown, M. (2010). Matemàtiques i grups interactius: ensenyament i aprenentatge des del punt de vista de les interaccions. Temps d’Educació, núm. 38, 135-151.
Sordé, T., Rios, J.O. (2010). Estratègies d’èxit per a promoure la cohesió social des de l’educació. Eines, 101-107.
Pallarés Pascual, V., Traver Martí, J.A. (2007). Grups interactius i educació inclusiva comunitària. Universitat Jaume I. Castelló.
Pallarés Pascual, V. Els grups interactius a l’IES Bovalar: apropament a una experiència transformadora. Universitat Jaume I. Castelló.
Ferrer Esteban, G. (2005). Hacia la excelencia educativa en las comunidades de aprendizaje: participación, interactividad y aprendizaje. Educar, núm. 35, 61-70.
Comas, A., Mascarell, M. (2005). Treballar amb una comunitat d’aprenentatge (la visió dels mestres). Educar, núm. 35, 87- 91.
Flecha, R., Puigvert, L. Las comunidades de aprendizaje: una apuesta por la igualdad educativa. Universitat de Barcelona.
- Llibres
Macarulla, I. i Sáiz, M. Bones pràctiques d’escola inclusiva. Ed. Graó. Barcelona: 2009.
Huguet, T. Aprendre junts a l’aula: una proposta inclusiva. Ed. Graó. Barcelona: 2006.
No hay comentarios:
Publicar un comentario