domingo, 10 de abril de 2011

SESSIÓ 2: VISUALITZACIÓ DEL PLA D’AUTONOMIA DE CENTRE (PAC)

Data i temporització: Dia 14 i 15 de març. 3 hores.
Lloc: Despatx de direcció.
Participants: Mario González Jorge (director i tutor de pràctiques) i Noèlia Zaragozà Matamoros (jo mateixa).

Objectius:
- Analitzar el Pla d’Autonomia de Centre (PAC) des dels seus inicis fins a l’actualitat.

Desenvolupament:
Abans de fer la reunió he buscat informació del què és un Pla d’Autonomia de Centre (PAC), tot i que ja coneixia el de l’escola. Tot i això, vaig recercar-ho perquè volia conèixer-ne els seus trets generals.

A la reunió el tutor de pràctiques m’ha donat informació del Pla d’Autonomia de Centre (PAC) perquè la meva proposta d’intervenció psicopedagògica fa una aportació al desenvolupament d’aquest projecte en el que hi participa el centre i que el mateix tutor coordina.
Visualitzem els documents i els comentem. En recullo les dades més rellevants, perquè és un document novedós que va començar a funcionar el curs anterior.

Recursos:
Documents del Pla d’Autonomia de Centre (PAC).

Avaluació:
Tinc presents els indicadors de recursos (documents consultats i qualitat de la informació).
Aquests indicadors m’han permès realitzar la sessió de forma estructurada.

També ha estat una sessió molt profitosa, perquè abans de recercar la informació i durant la reunió desconeixia alguns dels trets del Pla d’Autonomia de Centre (PAC) que havia de saber per tal de tirar endavant la proposta presentada.

Com a sensació destacar que m’ha semblat que tot i treballar al centre on faig les pràctiques, desconeixia aspectes del PAC importants.

Pel que respecta als acords dir que al present curs incorporarem l’avaluació basada en indicadors. En altres cursos s’arribarà a altres acords, ja que el PAC té un període d’implantació de 4 anys.
Això vol dir que és un projecte on es compliran els compromisos i els acords als que es va arribar al curs anterior, 2009-2010.

Observacions:
Com a la primera sessió no m’he trobat amb cap mena de dificultat per a consultar la informació perquè a l’escola tenen tots els documents del Pla d’Autonomia de Centre (PAC) recollits en carpetes i molt ben ordenats i organitzats.

No hay comentarios:

Publicar un comentario