viernes, 1 de abril de 2011

FASES DEL PLA DE TREBALL I OBJECTIUS

Fase
Objectiu  
FASE 1 Observació
Contextualització del centre i anàlisi dels projectes.
-Assenyalar els trets més característics del context on es realitzarà la intervenció.
-Conèixer la documentació i els projectes del centre.
-Analitzar el Pla d’Autonomia de Centre (PAC) des dels seus inicis fins a l’actualitat.
FASE 2 Negociació
Reunions amb l’equip docent de 5è. Concreció de pautes metodològiques i organitzatives per a treballar de forma inclusiva.

- Explicar la pròpia intervenció psicopedagògica a l’equip docent de 5è de primària.
-Acordar la metodologia/es inclusives a treballar i la fitxa del Pla d’Autonomia de Centre (PAC) per a recollir-ho.
-Establir pautes adequades per a potenciar l’ús de la metodologia/es inclusives.
FASE 3 Disseny
Concreció dels indicadors i els instruments d’avaluació de la fitxa del Pla d’Autonomia de Centre (PAC). Disseny i confecció.

-Establir els indicadors d’avaluació de la proposta.
-Establir i dissenyar instruments adequats per avaluar els indicadors.

FASE 4 Observació i avaluació
Valoració de la metodologia/es de treball inclusiu a l’aula de 5è de primària.
-Observar el treball inclusiu realitzat a l’aula de 5è de primària.
-Orientar als mestres quan sigui necessari.
-Valorar si cal fer canvis en les pautes acordades i en la fitxa del Pla d’Autonomia de Centre (PAC).
FASE 5 Avaluació
Avaluació de la proposta per part del professorat i l’alumnat amb els instruments d’avaluació dissenyats. Buidatge de dades. 
-Esbrinar l’opinió del professorat i l’alumnat sobre el treball inclusiu a les aules de 5è de primària.

FASE 6 Previsió de continuïtat
Valoració de la proposta.
-Valorar la proposta feta i la seva continuïtat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario