Fase | Objectiu |
FASE 1 Observació Contextualització del centre i anàlisi dels projectes. | -Assenyalar els trets més característics del context on es realitzarà la intervenció. -Conèixer la documentació i els projectes del centre. -Analitzar el Pla d’Autonomia de Centre (PAC) des dels seus inicis fins a l’actualitat. |
FASE 2 Negociació Reunions amb l’equip docent de 5è. Concreció de pautes metodològiques i organitzatives per a treballar de forma inclusiva. | - Explicar la pròpia intervenció psicopedagògica a l’equip docent de 5è de primària. -Acordar la metodologia/es inclusives a treballar i la fitxa del Pla d’Autonomia de Centre (PAC) per a recollir-ho. -Establir pautes adequades per a potenciar l’ús de la metodologia/es inclusives. |
FASE 3 Disseny Concreció dels indicadors i els instruments d’avaluació de la fitxa del Pla d’Autonomia de Centre (PAC). Disseny i confecció. | -Establir els indicadors d’avaluació de la proposta. -Establir i dissenyar instruments adequats per avaluar els indicadors. |
FASE 4 Observació i avaluació Valoració de la metodologia/es de treball inclusiu a l’aula de 5è de primària. | -Observar el treball inclusiu realitzat a l’aula de 5è de primària. -Orientar als mestres quan sigui necessari. -Valorar si cal fer canvis en les pautes acordades i en la fitxa del Pla d’Autonomia de Centre (PAC). |
FASE 5 Avaluació Avaluació de la proposta per part del professorat i l’alumnat amb els instruments d’avaluació dissenyats. Buidatge de dades. | -Esbrinar l’opinió del professorat i l’alumnat sobre el treball inclusiu a les aules de 5è de primària. |
FASE 6 Previsió de continuïtat Valoració de la proposta. | -Valorar la proposta feta i la seva continuïtat. |
viernes, 1 de abril de 2011
FASES DEL PLA DE TREBALL I OBJECTIUS
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario