Data i temporització: Dia 17 de maig. 20 minuts.
Lloc: Biblioteca del centre.
Participants: Mestra d’educació especial i responsable de la fitxa del PAC, mestres, tutora de 5è de primària i Noèlia Zaragozà Matamoros (jo mateixa).
Objectius:
- Valorar amb una enquesta la utilitat de la tècnica inclusiva dels grups interactius.
Desenvolupament:
En aquesta sessió passem les enquestes a les mestres i la tutora de 5è que fan grups interactius a 5è de primària.
La mestra d’educació especial que és la responsable de la fitxa 1.2.3. també ha de contestar la seva enquesta.
Com ja vam explicar a la sessió 8 “Disseny dels instruments per avaluar els indicadors” l’enquesta que vam dissenyar és anònima. Consta de 5 afirmacions que els subjectes hauran de valorar del 0 fins al 10, sent el 0 de menor valoració i el 10 de major valoració.
Recursos:
Enquesta d’avaluació per als mestres i la responsable de la fitxa. N’adjunto el link:
http://noeliazaragozamatamorospracticum2.blogspot.com/2011/05/document-5-model-denquesta-per-al.html
Avaluació:
Els resultats han estat positius perquè les afirmacions estaven redactades de forma coherent i eren breus, clares i precises. A més, considero que estaven correctament organitzades. Per aquesta raó, les mestres no han tingut dubtes a l’hora de contestar-la.
En aquesta sessió hem tingut present l’indicador d’impacte (valoració de la utilitat de la tècnica inclusiva dels grups interactius) i també la qualitat de l’instrument dissenyat (enquesta).
Observacions:
No hem tingut cap dificultat, perquè s’ha contestat i se’ns ha lliurat l’enquesta per a fer el posterior buidatge de dades.
No hay comentarios:
Publicar un comentario