FASE 4 (Observació i avaluació): Valoració de la metodologia/es de treball inclusiu a l’aula de 5è de primària. DATA: Del 2 al 20 de maig HORES: 15 |
Objectius: - Observar el treball inclusiu realitzat a l’aula de 5è de primària. - Orientar als mestres quan sigui necessari. - Valorar si cal fer canvis en les pautes acordades i en la fitxa del Pla d’Autonomia de Centre (PAC). Destinataris/Àrees: - Noèlia Zaragozà Matamoros - Mestra d’Educació Especial i pedagoga - Tutora de 5è - Mestra de reforç - Alumnat de 5è de primària |
ACTIVITATS I CONTINGUTS |
- Observacions de sessions on s’empri alguna/es metodologia/es inclusives. - Avaluació i reflexió de les observacions fetes. - Visualització de la fitxa del Pla d’Autonomia de Centre (PAC) feta per si cal fer canvis en les pautes, segons les observacions fetes. |
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES |
- Observació directa - Fitxa del Pla d’Autonomia de Centre (PAC) |
INDICADORS D’AVALUACIÓ |
- Indicadors de processos: Anàlisi de la metodologia/es observada/es - Valoració del tutor de centre |
domingo, 15 de mayo de 2011
PLA DE TREBALL DE LA FASE 4
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario