lunes, 28 de marzo de 2011

PRIMERES IMPRESSIONS AL CENTRE DE PRÀCTIQUES

En aquesta ocasió no estic tant neguitosa com al Pràcticum anterior perquè faig les pràctiques al centre on estic treballant.
Trobo que conèixer el centre és un factor molt important, perquè no es va perdut i no cal estar constantment preguntant coses, coneixent a la gent,...

El que si em resulta estrany és fer tasques que no estic acostumada a fer, ja que a l’escola sóc la tutora de 2n i, per tant, faig les tasques pròpies d’una tutoria com ara: impartir àrees curriculars, preparar materials i activitats per a l’alumnat, elaborar unitats de programació, fer reunions de coordinació on ens trobem tots els/les mestres o per cicles (inicial, mitjà o superior),...

Tot i això, em sento molt còmoda perquè conec al claustre de professors/es i sé que hi ha una gran disposició a l’hora de treballar i afavorir la inclusió. Per tant, la proposta a presentar no resultarà feixuga per als meus companys i companyes de feina.

No hay comentarios:

Publicar un comentario